VÄXTER I ÖVERFLÖÖÖÖD

1kommentarer

HERREGUD! Jag har seriöst suttit och pluggat sedan halv 9! Tog en paus på ungefär 45 minuter, för att gå ut med Ossian och Wilmer. 
 
Nu är jag färdig med mina 200 växtbilder och har trippelkollat så att jag har alla, för att jag snart ska kunna åka till mediamarkt och skriva ut dem.
 
Nu på sluttampen hittade jag dessa finfina bilder på Laburnum x Watereri - hybridgullregn. de blommar ju inte nu så fick ta bilder från google hehe.
 
 
 
En av mina favoriter, Nothofagus Antarctica sydbok. Den är så himla fin och liten, ca 1 m hög!
 
Och buddleja davidii, också en favorit. Det är en stor buske med väldigt höga skott, så sitter klasarna ute på skottet.
 
Och denna bilden! Så fin! Den är tagen av en trädgårdsmästare i England vid namn Bertie Bainbridge, bara namnet är ju amazing. Mamma gå in o kolla hans blogg, du kommer gilla den!
 
Hejsvejs!

1 kommentarer

Charlotte Fogelström

24 Sep 2013 11:25

Mmmm, fina bilder o blogg /Mum

Kommentera

Publiceras ej