2 middagar

3kommentarer

 
 
Firade morfars födelsedag i fredags med grillning och tårta! Av mig fick han 6 gladioluslökar som jag satte i våras, och presentkort på min hemmagjorda flädersaft :) DÅ undar ni väl då; varför just galdiolus? Jo för att jag vet att det är en av min mammas favoritblommor och det har hon fått från sin morfar, som i sin tur hade en fin trädgård i Linköping, staden som min mormor och morfar bodde i innan hela familjen flyttade till Skåne. En lång historia blev kort!
 
Igår åt vi middag hos Adam och Sandra, en väldigt trevlig och mysig kväll! (som alltid)

3 kommentarer

Matti

30 Jun 2013 22:40

Vilka fina bilder du har, Wilmer är så fin precis som Ossian!

Michael Fogelström

30 Jun 2013 22:41

Grillning och tårta var det fler som gillade ...

Michael Fogelström

30 Jun 2013 22:42

Wilmer är nästan lika stor som fötterna som är med på bilden :)

Kommentera

Publiceras ej